Friday, January 28, 2011

قتلی دیگر توسط ج.ا

حكم اعدام زهرا بهرامي اجرا شد .
خبرگزاري فارس: يك قاچاقچي موادمخدر به نام « زهرا بهرامي » فرزند علي به اتهام فروش و نگه داري مواد مخدر، سحرگاه امروز (شنبه) به دار مجازات آويخته شد.
به گزارش خبرگزاري فارس‌ محكوم عليه ياد شده عضو يك باند بين المللي ترانزيت مواد مخدر بود كه با همكاري رابط هلندي خود، ‌از آن كشور كوكائين به ايران قاچاق مي‌كرد و به واسطه مشاركت با اين باند،‌ طي دو مرحله كوكائين به داخل كشور منتقل و توزيع شده بود.
اين گزارش حاكيست در بازرسي از منزل نامبرده، ‌كه پيشتر به اتهام ارتكاب جرائم امنيتي دستگير شده بود،‌ 450 گرم كوكائين و 420 گرم ترياك نيز كشف و در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد وي 150 گرم كوكائين نيز به فروش رسانده است.
گزارش ياد شده مي‌افزايد: متعاقباً در پي تكميل تحقيقات و صدور كيفرخواست،‌ پرونده زهرا بهرامي به دادگاه انقلاب اسلامي تهران ارسال و جلسه دادگاه با حضور نماينده دادستان و وكيل محكوم عليه تشكيل و پس از رسيدگي،‌ نامبرده به اتهام نگه داري 450 گرم كوكائين و مشاركت در فروش 150 گرم كوكائين به اعدام و مصادره اموال و در مورد نگه داري 420 گرم ترياك به پرداخت چهارده ميليون ريال جزاي نقدي و تحمل هفتاد ضربه شلاق محكوم شد كه رأي صادره مورد تاييد دادستان كل كشور نيز قرار گرفت.

No comments:

Post a Comment